Elektrokolo CRUSSIS ONE-GUERA 8.7-M (2022)

Jednoduchý, elegantní, nenápadný design ONE v šedé matné barvě, to je horské elektrokolo Crussis ONE-GUERA 8.7-M (2022) s osvědčeným středovým motorem BAFANG MAX DRIVE (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W) s kroutícím momentem 80 Nm, velmi silnou značkovou baterií SMASUNG 20Ah/720Wh na kolech 27,5" a špičkovou dvanáctirychlostní sadou SRAM Eagle SX 12s navíc kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level a odpružená vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 27,5" se zdvihem 100mm rozhodně stojí za pozornost!

Skladem
Kód: 432
60 990 Kč
Kategorie: Elektrokola

Horské elektrokolo Crussis ONE-GUERA 8.7-M (2022) s osvědčeným středovým motorem BAFANG MAX DRIVE (M400) o nominálním výkonu 250W (max 500W) s kroutícím momentem 80 Nm. Motor je vybaven torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Čím silněji cyklista šlape (tlačí) do pedálů, tím více motor pomůže.

Velmi silná plně integrovaná (odnímatelná) značková baterie SMASUNG 20Ah/720Wh je připravená i na opravdu dlouhé výlety nebo náročný kopcovitý terén. Baterie je snadno vyjímatelná a je možné ji nabíjet i mimo elektrokolo.

Toto elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, která jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40 a vybírat můžete ze dvou velikostí rámu 17“ a 19“.

Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level, odpružená vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 27,5", která je vybavena vzduchovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Horské elektrokolo Crussis ONE-GUERA 8.7-M není standardně vybaveno blatníky, světly, ani nosičem. Jedná se o tzv. kolo na lehko připravené na horší zacházení v terénu. Všechny tyto věci se ale dají v případě potřeby dokoupit samostatně, což může být výhoda pro každého, kdo si rád vybírá příslušenství sám.

Při delších jízdách oceníte příjemné silikonové gripy na řidítkách a velmi praktický barevný LCD displej, který má všechny potřebné funkce včetně tachometru. Součást vybavení je USB konektor umožňující dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si velmi rychle zvyknete.

Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet nebo půjčit, protože ho má obvykle v nabídce jak TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě tak i půjčovna elektrokol Nové Město na Moravě.



Středový elektromotor Bafang MaxDrive M400 80Nm

Středový elektromotor Bafang MaxDrive M400 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový snímač
  • Váha: 3,9 kg
  • Hlučnost: < 55 dB

Baterie SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
  • Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
  • Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost

Orientační dojezd podobné baterie

Baterie SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)

Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45km, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
LCD barevný display LCD DP18C

LCD barevný display LCD DP18C

Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení